Anmäl ditt barn

Så här anmäler du ditt barn till Förskolan Pionjären

Stockholms stad har ett gemensamt ansökningssystem för att söka plats i fristående (privat) pedagogisk verksamhet.

Du som vårdnadshavare kan välja totalt fem pedagogiska verksamheter via e-tjänsten ”Förskola och fritidshem”.

Ansök till Förskolan Pionjärens kö via ”Förskola och fritidshem” och följ instruktionerna (du behöver e-legitimation).

Både Förskolan Pionjären Vårberg och Förskolan Pionjären Årstaberg är ansluten till Stockholm stads gemensamma kö.

På vår förskola är alla välkomna oberoende av barn eller föräldrarnas etniska tillhörighet, religion, funktionshinder, sexuell läggning, kön och kulturell och social bakgrund.

Ansökan om plats på förskolan Pionjären görs via Stockholm stads gemensamma ansökningssystem på  www.forskola.stockholm.se . Tidigast möjliga ködatum är barnets sexmånadersdag och vi tar emot barn från 12 månaders ålder. Om ansökan om förskoleplats inkommer tidigare blir ködatumet ändå barnets sexmånadersdag.